Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

Η ΤΕΧΝΗ

" Η ΤΕΧΝΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΞΕΧΑΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ " ,ΛΕΕΙ Ο ΡΙΤΣΟΣ ΣΤΑ " ΜΟΝΟΧΟΡΔΑ ΤΟΥ " ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.
ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΟ ΠΟΙΗΤΗ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ Ο ΡΙΤΣΟΣ, ΑΥΤΟΣ Ο ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΦΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ " Η ΤΕΧΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ", ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.



ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΤΕΧΝΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ.
ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ,ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑΙΡΙΑΣΜΑΤΟΣ Ή ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗΣ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΨΕΜΑΤΑ.
ΤΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΦΑΝΤΑΧΤΕΡΟ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ, ( ΙΔΙΩΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΚΑΘΕ ΙΧΝΟΣ ΜΕΤΡΙΟΦΡΟΣΥΝΗΣ ).
Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ  ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΗ.ΓΙΑΤΙ...
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.
Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙ " ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ", ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ, ΚΑΤΑΛΑΒΕ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ,ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΟ ΒΙΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΑΥΤΟΥ  ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ , ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ.
ΑΥΤΟΣ ( Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ) ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΨΕΥΔΕΤΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ., ΣΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΑΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ,ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.



ΤΟ ΒΕΒΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ, ΑΛΛΑ Η ΜΟΝΗ ΑΣΦΑΛΗΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ,ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΘΕΤΗ ,ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΙΗΤΗ Ή ΖΩΓΡΑΦΟ.
Η  ΤΕΧΝΗ ΔΕ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΚΑΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΛΑΟΥΣ, Ή ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΛΑΟΥΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΤΟ ΧΝΑΡΙ ΤΟΥΣ ,ΔΙΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.



ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΟΠΟΙΟΣ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ,ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΟΝ ΟΡΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΑ ΜΗΔΕΝΙΚΑ, ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ  ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΣΤΑ ΜΜΕ.


ΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΖΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΡΟΠΥΡΓΙΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου