Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ

ΚΑΠΟΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΝΑΦΕΡΟΤΑΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΩΣ Ο ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ!!!
ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΟΥΣΑΝ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ. ΤΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΟΤΑΝ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΟΥ ΕΦΕΡΝΑΝ ΒΙΒΛΙΟ ...

ΙΔΙΩΣ ΑΥΤΗ Η ΚΑΛΥΒΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΘΩΜΑ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΜΟΥ ΚΑΘΟΤΑΝ.
ΥΣΤΕΡΑ ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ. ΑΚΑΛΑΙΣΘΗΤΑ ΚΑΙ ΑΧΩΝΕΥΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΟ ΦΟΙΤΗΤΗΛΙΚΙ ,ΟΤΑΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΚΑΠΩΣ ,Η ΥΠΟ ΜΑΛΗΣ ΠΕΡΙΦΟΡΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΟ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΝΟΗΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΦΟΙΤΗΤΗ ΧΑΝΟΤΑΝ ΣΤΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ.
ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΟΜΩΣ. ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.

ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΤΑΣΣΩ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ. ΟΤΑΝ ΔΕ, ΜΠΩ ΣΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΩΣ ΓΝΗΣΙΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ,ΤΙ ΒΙΒΛΙΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ. ΕΤΣΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΩ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΟΜΩΣ ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ, Η ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΟΤΑΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟ , ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ

Συγχωρηστε μου την καταχρηση του χωρου, σημερα εκτος απο ολα τα αλλα που σας εισαγουν στον κοσμο που αγαπω ,σας γνωριζω και τις κορες μου, για τις οποιες ειμαι περηφανος και χαζομπαμπας.

1 σχόλιο:

  1. Γραμμένο από έναν "χαζομπαμπά" που λάτρευε την κόρη του και αφιερωμένο για τις δυο γλυκές φατσούλες που ποζάρουν τόσο χαριτωμένα...!
    Κ.

    Πρωινό άστρο (Γιάννης Ρίτσος)

    Κοριτσάκι μου,
    θέλω να σου φέρω
    τα φαναράκια των κρίνων
    να σου φέγγουν στον ύπνο σου.
    Κοιμήσου κοριτσάκι.
    Είναι μακρύς ο δρόμος.
    Πρέπει να μεγαλώσεις.
    Είναι μακρύς
    μακρύς
    μακρύς ο δρόμος.
    Το παιδί μου κοιμήθηκε
    κι εγώ τραγουδάω...
    Δύσκολα είναι, κοριτσάκι,
    στην αρχή.
    Τι να πεις, δεν ξέρεις.
    Δύσκολα είναι στην αρχή.
    Γιατί δεν είναι, κοριτσάκι,
    να μάθεις μόνο
    εκείνο που είσαι,
    εκείνο που έχεις γίνει.
    Είναι να γίνεις
    ό,τι ζητάει
    η ευτυχία του κόσμου,
    είναι να φτιάχνεις, κοριτσάκι,
    την ευτυχία του κόσμου.
    Άλλη χαρά δεν είναι πιο μεγάλη
    απ' τη χαρά που δίνεις.
    Να το θυμάσαι, κοριτσάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή